ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Trochu jsme schůzovali :-))

Pro ty z vás, kteří jste se nemohli zúčastnit, přinášíme dodatečně stručný přehled nejdůležitějších bodů z programu naší členské schůze, která proběhla 29. 1. 2016:

1. Rekapitulace činnosti klubu za celé období jeho existence byla spojena s přečtením článku, který původně vznikl pro potřebu redakce Seniorských listů, ta ho ovšem nakonec uveřejnila jen ve značně zkrácené podobě. Na jednu stranu není divu, rozsah činností a akcí, které Zvonkohra uskutečnila za dobu svého trvání by v konečném důsledku zabral asi většinu časopisu pro sebe.:-)) My jsme si ovšem rádi zavzpomínali na všechny společné zážitky.

2. V souvislosti s rozvojem klubu a vzhledem k aktuálnímu množství jeho členů dochází k rozdělení kompetencí neboli do funkce byl uveden a na schůzi představen realizační tým, který bude nadále zajišťovat tyto oblasti:

-evidence členů a s tím související činnosti (Duňa Suchá a s ní: Miluška Bálešová, Jarmilka Čechová)

-řízení, organizace, koordinace akcí dle programů (Jiřka Samková a s ní: Jolanka Rudová, Hanka Hloušková)

-vedení webových a FB stránek klubu (D. Marková, Hanka Šilhánová)

-organizace zájezdů (Ruda Zlobický a s ním: Věrka Heinová, Vlasta Kiewegová, Mirka Šándorová)

-pořizování a vedení fotodokumentace o činnosti klubu (Zdena Večerníková + Jirka Morman, Věrka Heinová,  Vašek Samek, Míra Minařík + počítačové zázemí Fotokruhu (Zdenka Večerníková)

-sportovní a pohybové aktivity (Hanka a Pavel Matoušovi, + Jana Šprinclová)

-pétanque a spojené aktivity (Vašek a Jiřinka Samkovi, Danuška Gallová)

-kreativní činnost + vedení klubovny (Jaruška Otvinovská)

-vedení projektu „Sebeobrany seniorů“ (René Blažek + syn)

Výše uvedený realizační tým tvoří dobrovolníci, kteří buď nově projevili ochotu být nápomocni při zajišťování činnosti klubu nebo už se jí dávno úspěšně zabývají

3.Novinkou je, že k dispozici bude pro členy klubu Kniha přání (žlutý sešit) a Kniha připomínek (zelený sešit), kam mohou psát své náměty, postřehy a názory.

4. Odhlasována byla výše klubového příspěvku na rok 2016.

5.V plánu jsou další aktivity a připravují se dva zájezdy - do Říma a aktuálně do Vídně.

6. Nadále probíhají jednání ohledně zajištění klubovny.

7. Šéfkou klubu je ambasadorka SenSen, naše Helenka Voctářová, v jejíž kompetenci zůstává organizace a řízení klubu + zastupování navenek a kontakty včetně oficiálních. Její tým tvoří výbor ve složení: René Blažek, Hanka Šilhánová, Jaruška Otvinovská)

 

A vy všichni, kdož byste chtěli a mohli, třeba i jednorázově, být nápomocni při organizacích klubových akcí a projektů, jste vítáni a určitě se přihlašte. Těm kdo už to dělají, patří dík...

Je totiž naprosto nezbytné, aby nebe bylo blankytné, hudba, aby hrála“... a Zvonkohra, aby byla, stejně jako dosud, s vámi všemi v pohodě i v roce 2016 :-)   :-))

 

Takže, štěstí, zdraví a nashle v klubu....

 

Zpracovala: D. Marková 

 

ing. Helena Voctářová,
Zvonkohra z.s. SenSen Teplice,
20.02.2016