ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Online obchod Košík.cz představil klub pro seniory a hendikepované

Klub Plná péče nabídne dotované potraviny a dopravu zdarma. Patronem je i SenSen.

Chleba pod deset korun, mléko za méně než 12 korun. Cena dopravy se zároveň odečte jako sleva od dalšího nákupu. E-shop s potravinami Košík.cz připravil pro všechny seniory nad 65 let a držitele průkazů ZTP a ZTP/P nový klub „Plná péče“. Reaguje tak nejen na jejich omezené možnosti nakupovat v kamenných obchodech, ale také rostoucí životní náklady i snižující se dostupnost prodejen s potravinami v regionech. Členové klubu mohou využít vynesení nákupu do patra zdarma, pomoc s jeho vybalením, ale také telefonickou asistenci při nákupu. Patronem klubu se stalo Konto Bariéry se svým projektem SenSen.

Klub nabídne svým členům pro začátek desítku základních potravin za trvale nízkou cenu – až o 33 % levněji. Jejich počet se bude rozšiřovat, cílem je postupně zvýhodnit více produktů včetně drogistického zboží nebo třeba granulí pro domácí mazlíčky. Doprava zdarma je pro členy klubu Plná péče nastavena od pondělí do čtvrtka od 9 do 16 hodin. Objednávání mimo tento časový slot je zpoplatněno dle běžných tarifů. Stránka je připravená také pro slepecká čtecí zařízení, takže nakupovat budou moci i lidé se zrakovým hendikepem.

Klub funguje pro všechny závozové oblasti. Aktivace klubového účtu probíhá přes zákaznickou linku, ověření průkazu ZTP či ZTP/P anebo věku narození na základě libovolného průkazu provedou kurýři při předání nákupu. Kurýři budou mít zároveň na obsluhu seniorů vyčleněno více času, takže jim mohou případně pomoci s vybalením nákupu. V současné době tvoří objednávky od seniorů více než 6 % ze všech objednávek na Košíku a jejich počet roste dvouciferným tempem. Dalším seniorům pak nákup online objednávají třeba jejich děti.

„Chtěli jsme nabídnout něco víc než jen asistenci s nákupem a dopravu zdarma. Pak nás napadlo, že bychom mohli zvýhodnit cenu základních potravin. Seniorů a hendikepovaných, pro které jsou rostoucí životní náklady problém, rozhodně není málo. Takto jim chceme alespoň trochu odlehčit,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, výkonný ředitel Košík.cz. „Zároveň je třeba si uvědomit, že dostupnost kamenných obchodů s potravinami se nejen pro starší nebo hendikepované osoby rok od roku snižuje. Pokud tedy Košík pomůže všem, pro které je problém zajet nakoupit autem, budeme všichni v týmu opravdu spokojení.“

Partnerem projektu je Konto Bariéry a projekt SenSen (Senzační senioři). Ten pomůže Košíku se získáváním zpětné vazby na nastavení klubových podmínek a bude se podílet na dalším formování klubu. „Jsme rádi, že s Košíkem budeme vyvracet mýtus, že internetové nákupy a senioři nejdou k sobě. Naopak – lidí nad 65, kteří jsou na internetu jako doma, přibývá. Jsme rádi za každou službu, která jim naslouchá a vychází jim vstříc jako rovnocenným partnerům,“ zmiňuje Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry. „Těšíme se, že spolu s Košíkem umožníme tisícovkám osob znovu samostatně a plnohodnotně nakupovat.“

Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.
Redakce SenSen (LN),
16.10.2018